В одній з фейсбук-сторінок працівник служби таксі “Uber” розповів історію про те, як він ледь не став жертвою шахраїв:

“Сьогодні ледь не попався на ще одному способі шахрайства. Працюю у службі таксі Uber, отримав замовлення і приїхав за адресою. Чекаю клієнта, а він довго не виходить.

Телефоную йому, підіймає слухавку якийсь мужик і дуже просить поїхати в магазин скупитись для дитини (сік, йогурт їм у дорогу, води питної), а дорога далека – з Берковців в аеропорт «Бориспіль» і також поповнити рахунок на 280 грн. Все обіцяє компенсувати, просто він дуже поспішає, саме збирає сумки, а йому потрібно дуже терміново зателефонувати, бо «фури в нього стоять на границі і їх не пропускають». Все дуже переконливо! Я щось запідозривши не ладне, лише скупився продуктами. Телефоную йому і кажу, що грошей на поповнення немає зовсім і ми можемо заїхати по дорозі все зробити. Було дуже багато вмовлянь з його боку, щоб саме я поповнив йому рахунок, але після моєї негативної відповіді – він просто покинув трубку і вимкнув телефон.

Хочу попередити інших, щоб не попалися на цю вудочку”

Редакція може не поділяти думки авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на prefiksblog.co.ua, а також на сам матеріал!

2014-2019. Всі права захищені. Повне або часткове використання матеріалів заборонено. Передрук статей, інших текстових матеріалів, фотографій та ілюстрацій тільки з письмової згоди з боку редактора платформи.
Порушення виняткових прав інтернет платформи «Префікс Блог» переслідується по закону. Бажаєте отримати можливість вести власний блог на сайті пишіть нам. Дякуємо !
Контакт з редактором через офіційну сторінку Кращі Блоги